לחלום מותר, לא?

 

נכנסתי היום, ממש במקרה, לאתר בו לא גלשתי כבר זמן רב: http://www.ontour.co.il/

קטן וחמוד האתר הזה. אני אוהב את העיצוב שלו, את הקונספט וגם את התוכן. אבל יותר מכל אני אוהב את עשר הדקות שהוא נותן לי לחלום על ההופעות שהוא מציע.

אז ככה: אני עוזב את העבודה ממש אחרי החגים, ועולה על המטוס לפראג, לראות את רוג'ר ווטרס בהופעה. את ההופעה שלו בארץ פיספסתי (יותר מדי עבודה…) ואת זו אשמח לראות באווירה שאני בטוח שתהיה יותר כייפית מאשר זו שהייתה בארץ (החום, הפקקים, ושאר הטרדות הישראליות כל כך…).

שבועיים לאחר מכן, אני במילאן באיטליה, לראות את בוב דילן בהופעה. לצפות בדילן בהופעה מהשורה הראשונה, לראות את המפוחית והגיטרה, להזיע ביחד איתו…שתי בירות אחרי ההופעה, קפוצ'ינו בבראסרי ולילה במלון יוקרתי במיוחד יכולים לסייע להפוך את הערב לממש בלתי נשכח…

נחים קצת (חודש וחצי, אבל מי סופר) ונוסעים לגרמניה, שם הדיסטורשנים עדיין רלבנטיים מתמיד. הפסטיבל המצויין Rock Im Park מגיע לנירנברג ואני הולך להצטופף ביחד עם עשרות גרמנים שתויים ולדפוק את הראש. על הפרק: הופעה של Linkin Park, חגיגה עם ה-White Stripes וקינוח בהופעה מסקרנת במיוחד של Velvet Revolver. 

שבוע וחצי אח"כ ואני חוזר לשורשים: ראיתי אותם לראשונה לפני למעלה מעשור במועדון קטן ואפלולי בפריז ותהיה זו סגירת מעגל מצויינת לחזות ב-Pearl Jam שוב, הפעם במינכן. משם ממשיכים לפריז, לראות את סטיבן טיילור וחבריו הבלתי נלאים בהופעה בפריז. על הדרך עוברים בפראג לראות האם לג'נסיס יש עדיין מה למכור (הם אמנם לא בדיוק My cup of tea, אבל מאוד מסקרן אותי לראות מה יש לזקנים האלו להציע). Muse יסגרו עבורי חודש חלומי בעיר האהובה עלי פריז.

אפשר להמשיך הלאה, לשחזר אקורדים מהילדות עם מטליקה שנותנים הופעה ביולי באתונה, לדפוק את הראש שלושה ימין לאחר מכן עם ה-Red Hot Chill Peppers בפריז (שוב). אפשר אפילו לפנטז על הופעת האיחוד של Police בפריז בתחילת ספטמבר.

אפשר, אבל קוראים לי לישיבה עכשיו…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוני  On נובמבר 2, 2007 at 8:28 am

    אני בכלל קורא ותיק של אלי אשד ופתאום גיליתי שגם אתה נמצא פה ברשימות, אז כמובן שקראתי את כל הפוסטים בעיון רב.

    אגב, ההופעה של פרל ג'אם בֿ"מועדון האפלולי" היתה לפני יותר מ-15 שנה, בפברואר 92. הכרטיס עדיין אצלי.

    ו… תודה על הקטע ממלחמת הכוכבים.

להשאיר תגובה

